Heeft u het idee dat de klantinteractie op uw website beter kan? Dan is het verstandig om de hulp van een expert in te schakelen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Eerstestap. Dit bedrijf kan de klantreis op uw website voor u analyseren en stelt aan de hand hiervan een overzichtelijk plan van aanpak op. Ze staan u bij met advies, off-the-shelf IT-oplossingen en maatwerkoplossingen om de chatfunctie en andere interactieve onderdelen van uw website te verbeteren. Hierbij staan uw klanten centraal en zorgen ze ervoor dat de bezoekers van uw website een zo gestroomlijnd mogelijke ervaring hebben. Dit is de investering zeker waard, want het levert aantoonbaar hogere klanttevredenheid op. Verbeter uw chatfunctie door deze te automatiserenEen van de manieren waarop Eerstestap de klantinteractie op uw website verbetert, is door de chatfunctie te automatiseren. Hiervoor maken ze een chatbot die de routinematige taken van uw medewerkers over kan nemen. Deze chatbot optimaliseert zowel eenvoudige als complexe klantprocessen en verhoogt aantoonbaar de klanttevredenheid. Daarnaast kunt u de chatbot goed in de gaten houden dankzij het overzichtelijke audittrail. Ook is de chatbot 24 uur per dag, 7 dagen in de week beschikbaar, waardoor uw klanten op elk gewenst moment hun vragen kunnen stellen. Ontdek de mogelijkhedenOm te kijken of een chatbot ook voor u de juiste manier is om de chatfunctie op uw website te verbeteren, wordt deze eerst uitvoerig getest in een pilot. In deze fase worden ook volop verbeteringen doorgevoerd om de klantinteractie te stroomlijnen. Vervolgens bepaalt u zelf wanneer de technologie wordt opgeschaald. Dankzij de robuuste, schaalbare technologie die Eerstestap gebruikt, kunt u dit met een gerust hart doen. Bent u benieuwd wat dit bedrijf voor uw website kan betekenen? Neem dan contact met hen op om de mogelijkheden te bespreken en profiteer van de vele voordelen van een optimale klantinteractie. |
