Een goede antwoordservice aanschaffen

Een goede antwoordservice aanschaffen

Als ondernemer wil je natuurlijk goede antwoordservice hebben voor je klanten. Maar ik ben zo druk met andere zaken dat ik soms geen tijd heb voor mijn klanten om ze de service aan te bieden die echt belangrijk is. Ik had van een paar collega’s gehoord dat ik antwoordservice ook kon aanschaffen bij een ander bedrijf en dat die dat dan voor mij zouden overnemen. Dit leek voor mij de ideale oplossing en ben meteen gaan zoeken.

Het bedrijf dat hoge kwaliteit antwoordservice aanbiedt

Ik wilde wel een antwoordservice die goede kwaliteit levert en niet zomaar mijn klanten gaat afkappen of te weinig ervaring heeft om met klanten een gesprek aan te gaan. Hierdoor was me zoektocht was moeilijker en selectiever omdat er vele bedrijven afvielen door dit standpunt. De meeste waren net begonnen of hadden net de ervaring niet waar ik juist naar zocht. Totdat ik bij antwoordservice.nu terecht kwam. Ik kon meteen aan de telefoon horen dat ze dit vaker doen en wilde een afspraak maken om details door te bespreken. Dit was geen probleem voor hen en over een paar dagen kon ik daar al terecht. Dat vond ik nu goede service en was meteen enthousiast over het bedrijf en wat zij allemaal voor mij konden betekenen.

Super service en kwaliteit

Toen ik daar op de afspraak aankwam, had ik een gezellig en leuk gesprek met een medewerker daar die mij verder zou helpen. Ze zeiden alle voordelen die ik ermee zou doen als ik mee ging met hen als antwoordservice. Hoe zij praatte over hun beroep was geweldig om te zien. Je ziet meteen dat ze er honderd procent voor willen gaan en ik heb daarom ze aangenomen om mij te helpen. Nu heb ik minder stress doordat zij mijn telefoontjes goed afhandelen en ik daardoor weer blij klanten heb.

Bezoek de website

Wilt u ook goede service voor uw klanten en altijd bereikbaar kunnen zijn? Kijk gerust eens op de website van Antwoordservice voor meer informatie over hun diensten en wat zij precies voor u en uw bedrijf kunnen betekenen.